יקריב אותו לרצונו
עיקר הכוונה שבקרבן, הינה שהאדם יבטל מעצמו, ויקריב את כל רצונו לעבודת השם.
באופן זה כל הכוחות הרוחניים וגופניים יהיו מסורים מעתה והלאה לרצון השם.
זו הסיבה שאומר הכתוב: "יקריב אותו לרצונו" – על האדם להקריב אותו, את רצונו עצמו, להשם, ובאופן זה הוא מגלה את עיקרו של הקרבן. מה שהופך את היכולת הזו לרלוונטית אף לימינו אנו, ואף ללא קורבן גשמי.
(מתוך "מעיינה של תורה", על פי "הכתב והקבלה")
כתיבת תגובה
יש להתחבר למערכת כדי לכתוב תגובה.